PRIMJENA MODELA „ZAJEDNIČKOG OKVIRA ZA OCJENJIVANJE“ U MJERENJU USPJEŠNOSTI ORGANIZACIJA JAVNOG SEKTORA
Ključne riječi:
kvaliteta usluga, model Zajednički okvir za samoprocjenu, javni sektor, totalno upravljanje kvalitetomSažetak
U radu su obrađeni posebni problemi upravljanja kvalitetom u javnom sektoru. Organizacije implementiraju upravljanje kvalitetom pomoću određenih modela i alata unutar koncepta Total Quality Management. Zajednički okvir ocjene (CAF) predstavlja jedan od ovih modela javnog sektora. Zajednički okvir ocjenjivanja (CAF) primjenjuje se u javnom sektoru već duži niz godina. Nadalje, rad se bavi evaluacijom pokretanja zajedničkog okvira ocjenjivanja u zemljama Evropske unije i strukture korisnika unutar određenih sfera javnog sektora. Organizacije javnog sektora koriste CAF kao alat za samoprocjenu kako bi poboljšale organizacijske performanse (učinkovitost, djelotvornost i ekonomičnost). Rezultati istraživanja jasno ukazuju na visoki potencijal Zajedničkog okvira ocjene kao alata za cjelokupno upravljanje kvalitetom u javnom sektoru u zemljama EU.
Ovaj rad analizira prednosti i nedostatak modela kao i kumulativne prednosti njegove primjene.