Mjesto i datum održavanja:
- 31.03 i 01.04. NEUM, Hotel Sunce
- 24. i 25.03. SARAJEVO, Fakultet za upravu
Zgrada Fakulteta za upravu pridružena članica Univerziteta u Sarajevu
Igmanska 40A ,Vogošća SARAJEVO
KANCELARIJSKO POSLOVANJE I ARHIVISTIKA
Nositelj programa: Fakultet za upravu pridružena članica Univerziteta u Sarajevu-Centar za cjeloživotno učenje
Naziv programa: Kancelarijsko poslovanje i arhivistika
Jezik nastave: Službeni jezici u Bosni i Hercegovini
Preduslovi za upis: Završena viša ili visoka škola, radno iskustvo u polju upravnog rješavanja
Cilj(evi) programa:
- upoznati polaznike sa osnovama administrativnog i kancelarijskog poslovanja te osnovama i načelima arhivistike,
- obučiti polaznike tehnikama i metodeama postupanja sa aktima od njihovog nastanka ili prijema do otpreme i arhiviranja.
- kod polaznika razviti spoznaju i svijest o značaju kancelarijskog poslovanja i arhivistike u kontekstu funkcioniranja javne uprave,
- upoznati polaznike sa savremenim organizacijskim konceptima u kancelarijskom poslovanju i arhivistici.
Očekivani ishodi učenja:
Polaznik ove edukacije stiče znanja iz Kancelarijskog poslovanja I arhivistike kao sistema kodifikovanih propisa što je uslov za brzo, jednostavno i efikasno obavljanje osnovnih i drugih djelatnosti svih pravnih lica. Također će upoznati osnovne koncepte organizacije kancelarijskog poslovanja i arhivistike kao i mogućnosti i značaj primjene savremenih informatičkih tehnologija u ovoj oblasti.
Sadržaj programa:
1. Prijem podnesaka u organima uprave, upravnim organizacijama, institucijama koje vrše javna ovlaštenja i privrednim subjektima
2. Zavođenje akata i osnovne evidencije u kancelarijskom poslovanju
3. Pomoćne evidencije u kancelarijskom poslovanju
4. Izrada, čuvanje i upotreba pečata, žigova i štembilja
5. Ovjeravanje potpisa, rukopisa i prijepisa
6. Izdavanje javnih isprava na osnovu podataka iz službene evidencije
7. Prijem stranaka, radni prostor, radno vrijeme, materijalni i ljudski resursi u kancel. poslovanju.
8. Izrada Liste kategorija registraturne građe sa rokovima čuvanja
9. Prijem, raspoređivanje i dostavljanje akata,
10. Postupak rješavanja, razvođenje, rokovnici,
11. Otpremanje, čuvanje, arhiviranje akata,
12. Osnovni pojmovi arhivskog poslovanja, propisi o arh. djelatnosti u BiH,
13. Takseno poslovanje i naknade, propisi,
Ukupan broj kontakt sati: 12 sati stručne edukacije
Konsultacije i rješavanje praktičnih problema putem e-maila i zajedničkih foruma Stručna literatura preporučena od izvođača edukacije, posebno pripremljani materijali za učesnike, radni listovi, upitnici za analize, liste za provjeru, vježbe kroz analize studije slučaja i ppt prezentacije izvođača edukacije i dr.
Predavači:
- Prof.dr Edin Ramić, Fakultet za upravu
- Dr.sc Šahbaz Džihanović, stručnjak iz prakse
Učesnici:
Program seminara namjenski je pripremljen za poslovne sekretarice / sekretare, administrativne uposlenike i saradnike.
Također, i za sve državne službenike koji rade na upravnom rješavanju kao i rukovodeći kadrovi koji nadgledaju proces upravnog rješavanja.
Naknada za seminar: 409 KM sa ukljucenim PDV Naknada uključuje troškove učešća u radu seminara, nastavnu dokumentaciju i kafe pauzu. U naknadu nisu uračunati troškovi smjestaja u hotelu. ID:4201110030002 PDV:201110030002
Kontakt podaci:
seminari@fu.unsa.ba ili 033 256 055
Prijavite se na seminar OVDJE