Grupa eksperata iz Kabineta Premijera Republike Turske, Redžep Tajip Erdoana, posjetila je Fakultet za javnu upravu. Zaposlenici u Kabinetu premijera su 2009. godine osnovali neprofitnu asocijaciju eksperata čiji je osnovni zadatak razmjena iskustava i razvijanje zajedničkih projekata članova asocijacije. Cijeneći bliskost Republike Turske i balkanskih zemalja razvili su projekat zajedničkih aktivnosti na reformi javne uprave u navedenim zemljama. Projekat je podržan od sekretara kabineta, zamjenika premijera Bešira Atalaja, te naposlijetku i premijera Erdoana.
Projekat podrazumijeva razmjenu iskustava partnera iz Turske i balkanskih zemalja u oblasti reforme javne uprave, naročito u tri poglavlja: e-Uprava, efikasnost i ekonomičnost državne uprave, te smanjenje zaposlenih i birokratskih postupaka u upravi. Grupa eksperata koja radi na najodgovornijim pozicijama u kabinetu turskog premijera, sa formalnim obrazovanjem na prestižnim američkim i zapadnoevropskim univerzitetima iz oblasti javne uprave, te prava i ekonomije je prepoznala vodeće partnere iz Bosne i Hercegovine u Uredu koordinatora za reformu javne uprave BiH i Fakultetu za javnu upravu.
Dekan Fakulteta, prof. dr Ismet Sejfija je, predstavljajući Fakultet i njegove aktivnosti, izjavio da je ovo organizaciono mali fakultet koji teži kvalitetu, a ne kvantitetu. To se potiže uspješnom saradnjom sa institucija iz oblasti uprave, te domaćim i međunarodnim akademskim partnerima.
Prof. dr Zenaid Đelmo je upoznao goste sa složenom strukturom uprave u Bosni i Hercegovini, dosadašnje dvije reforme uprave, oblastima koje je neophodno reformisati i aktivnostima Fakulteta i njegovog akademskog osoblja u tom smislu. Doc. dr Kata Senjak je govorila o ustavnoj organizaciji države i mogućnostima reforme, sa posebnim osvrtom na organe uprave.
Prva zajednička aktivnost svih partnera će biti kreiranje web stranice na kojoj će se razmjenjivati relevantne informacije, te definisati i promovisati zajednički projekti. U aprilu 2014. godine će biti upriličen novi susret partnera, kada će biti organizovane i zajedničke radionice i okrugli stolovi.