UPUTSTVO O EPIDEMIOLOŠKIM MJERAMA TOKOM ZAVRŠNIH/POPRAVNIH ISPITA KOJI SE ODRŽAVAJU U PROSTORIJAMA FAKULTETA

UPUTSTVO O EPIDEMIOLOŠKIM MJERAMA TOKOM ZAVRŠNIH/POPRAVNIH ISPITA

KOJI SE ODRŽAVAJU U PROSTORIJAMA FAKULTETA[1]

 

1) Ulazak u zgradu Fakulteta
a) Studenti ulaze u zgradu Fakulteta deset minuta prije ispita.
b) Pri ulasku obavezni su preći preko dezobarijere za dezinfekciju obuće.
c) U pratnji osoblja odlaze direktno u salu u kojoj će se održati ispit, pri čemu drže propisanu razdaljinu od 2 m.
d) Svi studenti moraju imati zaštitne maske i rukavice. Studenti koji nemaju maske i rukavice ne mogu pristupiti ispitu.

2) Pismeni ispit
a) Sala za ispit se čisti prije svake ispitne grupe.
b) Svi stolovi i stolice će prije svakog ispita biti dezinficirani sredstvom Zoono Microbe Shield.
c) Ispitne materijale (testove) potrebno je rasporediti na stolove prije nego što studenti uđu u salu za ispite.
d) Studenti u sali za ispite se raspoređuju tako što popunjavaju najprije najudaljenija mjesta za sjedenje.
e) Student na stolu može imati samo pribor za pisanje i indeks.
f) Tokom ispita će biti osigurano kontinuirano prozračivanje prostorija.
g) Student odmah po završetku ispita predaje rad u kartonsku kutiju koja se nalazi na stolu i napušta prostoriju.
h) Student nakon izlaska iz sale za ispite napuštaju prostorije Fakulteta, te na izlazu dezinficiraju ruke.
i) Pauza nakon svake ispitne grupe traje 30 minuta. Tokom ove pauze higijeničarke čiste prostoriju. Obavezne su da ispune obrazac o čišćenju prostorije koji će svaki dan tokom završnih i popravnih ispita preuzeti na porti Fakulteta.

3) Usmeni ispit
a) Usmeni ispit obavlja se u grupama od dva studenta.
b) Tokom usmenog ispita studenti i predmetni nastavnik moraju zadržati zaštitne maske.
c) Razdaljina između svih učesnika u ispitu mora biti minimalno 2 metra.
d) Tokom ispita potrebno je održavati kontinuirano provjetravanje prostorije.
e) Studenti nakon završetka ispita napuštaju salu i prostorije Fakulteta bez zadržavanja, te na izlazu dezinficiraju ruke.
f) Odgovorni nastavnik treba u redovnim jednosatnim razmacima napraviti pauzu kako bi se izvršila dezinfekcija prostora.

4) Objavljivanje rezultata ispita i uvid u radove
a) Odgovorni nastavnik ima pet dana za ispravljanje radova.
b) Rezultati ispita se objavljuju na aplikaciji Teams.
c) Uvid u radove je moguć isključivo pojedinačno, uz prethodnu najavu na email predmetnog nastavnika.
d) Nije dozvoljeno zakazivanje uvida u radove za više od jednog studenta istovremeno.
e) Nastavnik je obavezan u zakonski predviđenom roku unijeti ocjene u Informacioni sistem studentske službe (ISSS).
f) Potpisi i upis ocjene u indeks bit će organizirani najkasnije do 15.09.2020.godine, uzimajući u obzir razvoje epidemiološke situacije.

5) Konsultacije sa akademskim osobljem
a) Konsultacije akademskog osoblja sa studentima u kabinetu su moguće isključivo uz prethodnu najavu putem e-maila.
b) Tokom konsultacija u kabinetu može boraviti samo jedan student.
c) Tokom konsultacija nastavnik i student su obavezni da nose zaštitnu masku.

6) Ulazak u Studentsku službu

Ulazak u studentsku službu odvija se na način da samo jedan student može boraviti u prostorijama Studentske službe. Za sve upite u vezi prijava na ISSS i mogućih problema oko prijave ispita na ISSS, ovjere semestra, dobivanje potvrda i sl. korsititi komunikaciju putem maila i telefona 033553837 kako bi se smanjilo zadražavanje u prostorijama Fakulteta.

[1] Upute su sačinjene na temelju različitih preporuka Federalnog ministarstva zdravstva i Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica namijenjenih javnim ustanovama i univerzitetima

PDF UPUTSTVO O EPIDEMIOLOSKOM MJERAMA TOKOM ODRZAVANJA ISPITA

Novosti i obavijesti

Izvještaj komisije sa konačnom listom kandidata za upis na II ciklus studija FU u akademskoj 2024/2025. godini

Komisija za upis studenata u I (prvu) godinu II (drugog) ciklusa studija studijskih programa „Uprava“ i „Javne nabavke u upravi“ na Fakultetu za upravu u …

Read More →
Novosti i obavijesti

POČETAK NASTAVE I RASPORED PREDAVANJA I VJEŽBI U ZIMSKOM SEMESTRU STUDIJSKE 2024./25. GODINE ZA REDOVNE I VANREDNE STUDENTE

Obavještavaju se redovni i vanredni studenti  I ciklusa studija da nastava u zimskom semestru studijske 2024./25. godine počinje: 7. 10. 2024. godine na 1., 2., …

Read More →
Novosti i obavijesti

Preliminarna lista kandidata za upis na II ciklus studija u 2024/2025 studijskoj godini

Komisija za upis studenata u I (prvu) godinu II (drugog) ciklusa studija studijskih programa „Uprava“ i „Javne nabavke u upravi“ na Fakultetu za upravu u …

Read More →
Scroll to Top